Hos Røde Kors Vejle har vi vores egen lille kommunikationsaktivitet, der arbejder på vores kommunikation – både internt og eksternt.
Hvad hjælper kommunikation med?
Kommunikationsaktiviteten tager sig af alle kommunikative opgaver for Røde Kors’ afdeling i Vejle. Vi sørger for at budskaber, arrangementer, nyheder og informationer kommer ud til alle dem, der bruger vores aktiviteter, de frivillige, kunder i butikken og andre interesserede. Vi har samlet ansvaret hos vores kommunikationsteam, så vi sikrer at alle er opdateret, og at der er en rød tråd gennem alle vores kommunikative kanaler.
Vores kommunikationsteam sørger endvidere for at holde kontakten med pressen og sørger for, at de er opdateret på events, gode historier og nye tiltag i Røde Kors Vejle.
Hvis du fra pressen, og ønsker informationer, finder du kontaktinformation til vores kommunikationsansvarlige nedenfor.
Vil du være frivillig i kommunikationsafdelingen?
Der sker altid en masse i Røde Kors Vejle, og derfor er der meget, der skal kommunikeres. Vi kan derfor altid bruge ekstra hænder på tasterne i teamet.
I vores team, har vi haft alt fra skolelærere, journaliststuderende, jobsøgende, pensionister og IT-uddannede. Vi kan bruge mange forskellige kompetencer, så tøv ikke med at kontakt os, hvis du er interesseret.
Ud over at gøre en indsats for en rigtig god sag, og at blive en del af et skønt og hyggeligt netværk af frivillige, så kan du bruge din tid i Røde Kors kommunikationsteam, som erfaring på dit CV. Hvis du er under uddannelse eller er nyuddannet, kan dette derfor være en oplagt mulighed at få startet din karriere inden for kommunikation, journalistik eller markedsføring.
Praktisk info
Hvis du vil i kontakt med kommunikationsaktiviteten i Røde Kors Vejle, eller du vil høre mere om at blive frivillig, så kontakt os endelig på mailadressen herunder.
Kontakt:
Aktivitetsleder:
Hanne Duus Nielsen
kommunikation@rkvejle.dk